مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 06:352021-11-24پزشكي

تداوم وضعیت پایدار کرونا در استان اردبیل


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه روز گذشته 27 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و متأسفانه یک نفر بر اثر این بیماری جان باخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام حبیب زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته 27 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و متأسفانه یک نفر بر اثر این بیماری جان باخت.

وی افزود: طی این مدت 26 بیمار مبتلا به کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان های استان اردبیل مرخص شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: حبیب زاده ادامه داد: شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به 165 نفر رسیده که از این تعداد 43 بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند و 61 بیمار دیگر نیز تحت نظر هستند.

وی تأکید کرد: تنها راه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در جامعه، رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن است که از هم استانی های عزیز خواستاریم به این موارد اهتمام جدی داشته باشند.

حبیب زاده تشریح کرد: هم اکنون شهرستان های اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر، خلخال، بیله سوار، کوثر، سرعین و اصلاندوز در وضعیت زرد و شهرستان های گرمی، نمین و نیر در وضعیت آبی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم وضعیت پایدار کرونا در استان اردبیل

تداوم وضعیت پایدار کرونا در استان اردبیل