مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 06:452021-11-24ورزشي

سرمربی بعثت نیامده رفت


مهرداد خادمی سرمربی تیم فوتبال دسته دومی بعثت کرمانشاه که به تازگی روی نیمکت سرمربیگری این تیم نشسته بود، از این تیم جدا شد و به خیبر خرم آباد پیوست.

- افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه، بااشاره به جدایی سرمربی تیمش، اظهار کرد: تیم ما سال گذشته در رقابت های لیگ دسته سوم نتوانست به لیگ دسته دوم بازگردد، بنابراین برای فصل جاری امتیاز تیم دسته دومی علم و ادب تبریز را خریداری کردیم.

وی افزود: باتوجه به عملکرد موفقی که تیم علم و ادب تبریز در فصل گذشته رقابت های لیگ دسته دوم داشت، تلاش کردیم تا کادر فنی و تعدادی از بازیکنان این تیم را بکارگیری کنیم و در این راستا مذاکراتی را انجام دادیم.

مدیرعامل باشگاه بعثت ادامه داد: مهرداد خادمی سرمربی فصل گذشته تیم علم و ادب در ابتدای این فصل به تیم قشقایی شیراز پیوسته بود که با مذاکرات انجام شده به تیم بعثت انتقال پیدا کرد و در دو بازی روی نیمکت سرمربیگری تیم ما نشست.

وی با اشاره به تمایل باشگاه خیبر خرم آباد برای بکار گیری مهرداد خادمی، اظهار کرد: باتوجه به تمایل این باشگاه دسته اولی و رایزنی های انجام شده، موافقت خود را با جدایی آقای خادمی اعلام کردیم و به تیم خیبر خرم آباد پیوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی بعثت نیامده رفت

سرمربی بعثت نیامده رفت