مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 06:552021-11-24ورزشي

مراقب مسابقات بدون اعتبار کاراته باشید/ خروج از کشور بدون مجوز فدراسیون ممنوع


رییس هیأت کاراته استان کرمانشاه با هشدار نسبت به برگزاری مسابقات فاقد اعتبار این رشته، گفت: شرکت در رقابت های بین المللی کاراته بدون اخذ مجوز از فدراسیون فاقد اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سعید نصرالهی در جلسه شورای رئوس سبک های آزاد استان کرمانشاه که در خانه کاراته کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: برخی از مربیان بدون تشریح و توضیح کامل وضعیت و اعتبار مسابقات خارج استان و یا کشور، به فاز اجرایی نرسید و مسؤولین بخش های مختلف سبک های آزاد می توانند با پیگیری مناسب زمینه اجرایی کردن آن ها را با توجه به فروکش کردن  شیوع بیماری کرونا، فراهم کنند.

تعامل مهمترین اصل در پیشبرد دنیای کاراته در سبک های آزاد است که این مسؤول با تأکید بر آن، ادامه داد: برخی اتفاقات این شائبه را در ذهن دنیای ورزش ایجاد می کنند که تعامل در بین مربیان و ورزشکاران سبک های آزاد استان کمرنگ شده است، در حالی که یکی از نیازهای اساسی در راه توسعه و پیشرفت هر فعالیتی بحث تعامل و همکاری است.

گفتنی است، در پایان این جلسه مسؤولین مختلف کمیته سبک های آزاد استان کرمانشاه به پیشنهاد مسؤول کمیته سبک های آزاد استان و تأیید رییس هیأت کاراته معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب مسابقات بدون اعتبار کاراته باشید/ خروج از کشور بدون مجوز فدراسیون ممنوع

مراقب مسابقات بدون اعتبار کاراته باشید/ خروج از کشور بدون مجوز فدراسیون ممنوع