مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 07:052021-11-24اقتصادي

نحوه اخذ شماره مستخدم برای فرهنگیان فاقد کدمستقیم و شناسه


«دستورالعمل اخذ شماره مستخدم برای نیروهای فاقد کد مستقیم و شناسه» از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به ادارت کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

- دستورالعمل اخذ شماره مستخدم برای نیروهای فاقد کد مستقیم و شناسه از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به ادارت کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دستورالعمل صادر شده از سوی سعید عسکری، سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش آمده است که این دستورالعمل در راستای اجرای بند دو ماده 4 ضوابط اجرایی بودجه سال 1400، پیرامون دریافت کد مستقیم و شناسه نیروهای رسمی، پیمانی و قرارداد کار معین از طریق سامانه کارمند ایران ابلاغ شده است.

بر این اساس مدیران کل آموزش وپرورش استان ها تا 30 آذر فرصت دارند نسبت به ورود اطلاعات افراد فاقد شماره مستخدم و شناسه از طریق سامانه estekhdam.

karmandiran.

ir اقدام کنند.

مستندات مورد نیاز به تفکیک جهت دریافت شماره مستخدم و شناسه در سامانه مذکور به شرح ذیل اعلام شده است: الف: نیروهای متعهد خدمت دانشگاه فرهنگیان و شهیدرجایی 1- تاییدیه هسته گزینش 2- اولین و آخرین حکم کارگزینی (آخرین حکم مربوط به سال 1400 بارگذاری شود) متعهدین خدمت در وزارت آموزش و پرورش ب: مستخدمین آزمون های فراگیر استخد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه اخذ شماره مستخدم برای فرهنگیان فاقد کدمستقیم و شناسه

نحوه اخذ شماره مستخدم برای فرهنگیان فاقد کدمستقیم و شناسه