مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 07:152021-11-24حوادث

شرط 5 میلیاردی برای بخشش قاتل تاجر زعفران


من سال ها در همسایگی خانه یک پیرمرد ثروتمند که تاجر بود زندگی می کردم می دانستم بیشتر اوقات در خانه اش تنها زندگی می کند و اموال با ارزش زیادی در خانه اش دارد - مرد زندانی که برای اجرای حکم قصاص پای چوبه دار رفته بود در آخرین لحظات با پذیرش شرط فرزندان مقتول مبنی بر پرداخت 5 میلیارد تومان دیه یک بار دیگر فرصت زندگی پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، مرد زندانی که برای اجرای حکم قصاص پای چوبه دار رفته بود در آخرین لحظات با پذیرش شرط فرزندان مقتول مبنی بر پرداخت 5 میلیارد تومان دیه یک بار دیگر فرصت زندگی پیدا کرد.

عامل قتل که در حال حاضر مردی 31 ساله است به جرم قتل یک تاجر زعفران در سال 91 دستگیر شد و پس از اعتراف به جنایتی که مرتکب شده بود از سوی دادرسان شعبه یکم دادگاه کیفری یک استان البرز به قصاص نفس محکوم شد.

وی در اعترافات خود به تشریح ماجرای قتل پرداخت و گفت: من سال ها در همسایگی خانه یک پیرمرد ثروتمند که تاجر بود زندگی می کردم می دانستم بیشتر اوقات در خانه اش تنها زندگی می کند و اموال با ارزش زیادی در خانه اش دارد به همین خاطر وسوسه شدم و نقشه سرقت از خانه اش را طراحی کردم.

روز حادثه از طریق دیوار حیاط وارد خانه او شدم، وقتی پیرمرد مرا دید شروع به سروصدا کرد من هم از ترس جلوی دهانش را گرفتم و با هم درگیر شدیم بعد هم دست و پای او را بستم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط 5 میلیاردی برای بخشش قاتل تاجر زعفران

شرط 5 میلیاردی برای بخشش قاتل تاجر زعفران