مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 07:202021-11-24سياسي

بوعلی: بسیج ثابت کرد که سرباز ولایت است


بسیج در همه عرصه ها به ویژه در حوزه سازندگی در دورترین نقاط محروم در کنار مردم ضعیف و مظلوم حضور پیدا کرد و ثابت کرد که در همه ابعاد، - ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس گفت: بسیج در همه عرصه ها به ویژه در حوزه سازندگی در دورترین نقاط محروم در کنار مردم ضعیف و مظلوم حضور پیدا کرد و ثابت کرد که در همه ابعاد، خصوصا دستگیری از فقرا و ضعفا سرباز راه ولایت است.

سردار یدالله بوعلی چهارشنبه سوم آذر در رزمایش اقتدار و حماسه که به مناسبت هفته بسیج و با حضور شماری از اعضای بسیج اقشار مختلف در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا، گفت: خدا را شاکریم که در سومین حرم مطهر توفیق پیدا کردیم تا میزبان بسیجیان سراسر استان باشیم.

او با بیان اینکه آنچه در خصوص بسیج می توان بر زبان آورد اینست که در عنصر انعطاف پذیری در حد علاء هستند، افزود: بسیج به سرعت در طول دوران انقلاب در هر عرصه ای که نیاز به نقش آفرینی بود حاضر شد تا در کوتاه ترین ممکن ایفای نقش کند.

فرمانده سپاه فجر فارس همچنین با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که بسیج علیرغم نداشتن سازمان و ندیدن آموزش، نقش آفرین بود، گفت: بسیج در عرصه فرهنگی و در ابعاد مختلف هم توانست نقش آفرین، اثرگذار و تعیین کننده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوعلی: بسیج ثابت کرد که سرباز ولایت است

بوعلی: بسیج ثابت کرد که سرباز ولایت است