مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 07:352021-11-24سياسي

نشست های معاون دیپلماسی اقتصادی با شرکت های پتروشیمی و دارویی کشور


معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در نشست هایی با شرکت های فعال در صنعت پتروشیمی و همچنین تولیدکنندگان دارو و تجهیزات پزشکی، آمادگی این وزارتخانه را برای رفع مشکلات این شرکت ها به ویژه در زمینه صادرات اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران جلساتی را با صاحبان و شرکت های فعال در صنعت پتروشیمی و همچنین مدیران تشکل ها و شرکت های تولیدکننده دارو و تجهیزات پزشکی برگزار کرد.

علاوه بر این صفری میزبان نشست هماهنگی انتقال بار از طریق مسیرهای ترکیبی دریایی- ریلی بود.

  * بررسی وضعیت صنعت پتروشیمی و رفع مشکلات صادرات محصولات این صنعت براساس این گزارش، به منظور بررسی وضعیت صنعت پتروشیمی کشور و رفع مشکلات این صنعت در حوزه صادرات، نشستی با حضور مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه و صاحبان و شرکت های فعال در این حوزه برگزار شد.

  در این دیدار پس از گزارش نمایندگان حاضر در جلسه در مورد شرایط صنعت پتروشیمی و مشکلات آنان در زمینه سرمایه گذاری خارجی و صادرات محصولات، معاون دیپلماسی وزارت امور خارجه ضمن تأکید بر حمایت کامل وزارت امور خارجه از فعالیت های این صنعت، آمادگی این وزارتخانه را برای رفع مشکلات آنها اعلام کرد و گفت: مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست های معاون دیپلماسی اقتصادی با شرکت های پتروشیمی و دارویی کشور

نشست های معاون دیپلماسی اقتصادی با شرکت های پتروشیمی و دارویی کشور