مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 07:452021-11-24سياسي

مشارکت 1200 دانشجوی بسیجی علوم پزشکی مشهد در واکسیناسیون کرونا


معاون فرهنگ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیش از 1200 دانشجوی بسیجی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در واکسیناسیون سراسری کرونا مشارکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه گروه های هدف بالای 12 سال تزریق کردند، ادامه داد: برنامه های مدیریت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ایام هفته بسیج از 28 آبان آغاز شده و تا 5 آذر ماه ادامه می یابد و به همین مناسبت فضاسازی ساختمان اداری شماره 3 و خوابگاه های دانشجویان این دانشگاه انجام شده است.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در ایام هفته بسیج، برنامه های متعددی برگزار می شود که شاخص ترین آن، برگزاری جشن تزریق 600 هزار دُز واکسن کرونا توسط دانشجویان بسیجی بوده و در این مراسم که در نخستین روز از هفته بسیج برگزار شد، از بیش از 1200 دانشجوی بسیجی مشارکت کننده تقدیر به عمل آمد که از این تعداد، حدود 150 نفر به نمایندگی از دانشجویان فعال امر واکسیناسیون کرونا حضور داشتند.

وی با بیان اینکه ثبت 600 هزار دُز تزریق واکسن کرونا اقدام قابل توجهی بوده که توسط دانشجویان دانشگاه انجام شده است، خاطرنشان کرد: دانشجویان مشارکت کننده در امر واکسیناسیون کرونا در پنج مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی، عطار، بازار ملل، مشهد مال و امام رضا (ع) حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 1200 دانشجوی بسیجی علوم پزشکی مشهد در واکسیناسیون کرونا

مشارکت 1200 دانشجوی بسیجی علوم پزشکی مشهد در واکسیناسیون کرونا