مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-24سياسي

سردار ستاره: تهدیدات خارجی را پشت مرزها نگه داشته ایم


جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به تأثیر هوشمند سازی و توسعه اشتغال مرزنشینان در پایداری امنیت مرزها، گفت: ایران به اذعان کشورهای دنیا جز ممتازترین کشورها در منطقه است.

- سردار جلال ستاره  جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز در حاشیه آیین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی گیلان در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وجود هشت هزار و 755 کیلومتر مرز در کشور، اظهار کرد: با تلاش نیروی های مسلح و مرزبانی، از امنیت بالایی برخورداریم.

تهدیدات خارجی را پشت مرزها نگه داشته ایم وی با بیان اینکه مرزبانی تهدیدات خارجی را پشت مرزها نگه داشته است، افزود: تلاش نیروهای مسلح دور نگه داشتن تهدیدات دشمن در پشت مرزها است و تاکنون نیز تنش ها را از مرز های ایران دور کرده و همواره توصیه ما حل مشکلات کشورهای هم مرز با ایران از طریق گفت وگو است.

 سردار ستاره، هوشمندسازی مرزها را از رویکردهای مرزبانی دانست و افزود: روش های سنتی هزینه بر بوده و دستیابی به هدف های امنیت مرزی را سخت می کند.

وی به تحصیلات عالیه فرماندهان مرزبانی و به کارگیری از نیروهای متخصص علوم و فنون نوین در مرزبانی اشاره کرد و گفت: با نگرش کنونی و حمایت مسؤولین مرزبانی از حفظ و حراست سنتی مرزها فاصله گرفته و به سمت هوشمندسازی پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار ستاره: تهدیدات خارجی را پشت مرزها نگه داشته ایم

سردار ستاره: تهدیدات خارجی را پشت مرزها نگه داشته ایم