مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-24اجتماعي

شورای ترافیک برای ترافیک محلات مرکز شهر همدان تصمیم گیری کند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با بیان اینکه شورای ترافیک باید نسبت به حل مشکل ترافیک در محله های مرکز شهر همدان تصمیم جدی بگیرد گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مردم همدان نسبت به ترافیک محلات مرکز شهر گلایه هایی دارند و خواستار رسیدگی به این وضعیت هستند.

آنها اظهار می کنند داخل خیابان های فرعی محلات مرکز شهر نظیر کولانج، محله حاجی، گلپا، ذوالریاستین، آقاجانی بیگ طرح ترافیک وجود ندارد و بعضی اوقات مردم با ترافیک شدید مواجه می شوند و اینکه چرا در شهرهای بزرگ تمام کوچه های مرکز شهر یک طرفه شده اند اما داخل شهر همدان این موضوع توجه نشده و وقت مردم برای مسوولان مهم نیست.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان در این زمینه با بیان اینکه حرف مردم کاملا منطقی است خصوصا در حوزه مرکزی شهر نظیر کولانج، حمام قلعه و محله های منتهی به بازار که مشکلات ترافیکی وجود دارد گفت: متاسفانه در این محله ها پارکینگ تعبیه نشده و افرادی که می خواهند وارد بازار شوند مجبورند خودروهای خود را جلوی درب منازل مسکونی پارک کنند.

فرخ جمالی با اشاره به اینکه قبلا به خاطر محدودیت های کرونایی ترددها کم بود و کمتر شاهد ترافیک در این محله ها بودیم اما امروز به حالت عادی برگشته و باید بازنگری کلی نسبت به مسئله ترافیک مرکز شهر و آن هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ترافیک برای ترافیک محلات مرکز شهر همدان تصمیم گیری کند

شورای ترافیک برای ترافیک محلات مرکز شهر همدان تصمیم گیری کند