مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 08:402021-11-24ورزشي

کرونا تکواندو زنجان را متوقف نکرده است


رییس هیئت تکواندو استان زنجان تاکید کرد: تکواندو زنجان باوجود شرایط کرونایی به فعالیت های خود ادامه داده و متوقف نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمتحمل شده و امروز شاهد از سرگیری این فعالیت ها و نیز موفقیت های روزافزون بعد از استقرار دولت سیزدهم هستیم.

وی با یادآوری اینکه تکواندو یکی از رشته هایی است که در ماه های اخیر به موفقیت های ارزشمندی دست یافته است، اظهار کرد: تکواندو زنجان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تلاش کرده است از همه ظرفیت ها برای کسب موفقیت های روزافزون استفاده کند.

سپهری با بیان اینکه در ماه های اخیر نزدیک به 4000 نفر از اعضای خانواده تکواندو بعد از چند ماه دوری، دوباره گرد هم آمده اند، عنوان کرد: نمونه عینی این موفقیت ها کسب پنج مدال بین المللی در ماه های اخیر توسط سپیده سفری، سیاوش بیات، امیرسینا بختیاری و سونا رزاقی در رقابت های جام فجر، آزاد آسیا و پومسه قهرمانی جهان بوده است.

رییس هیئت تکواندو استان زنجان خاطرنشان کرد: علاوه بر این شاهد حضور نگار مددخانی از زنجان به عنوان مربی تیم ملی پومسه در رقابت های قهرمانی جهان در کره جنوبی بودیم.

سپهری در ادامه با تاکید بر اینکه موفقیت تکواندو در گرو پرهیز از حواشی است، ادامه داد: بی تردید ایجاد حاشیه نه برای تکواندو، بلکه برای هر رشته ورزشی دیگر به عنوان سم بوده و مانع از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا تکواندو زنجان را متوقف نکرده است

کرونا تکواندو زنجان را متوقف نکرده است