گرانفروشی و کم فروشی، بیشترین تخلفات بازار در 7 ماه سال جاریمدیرکل بازرسی ویژه وامور تعزیرات سازمان حمایت گفت: در 7 ماه سال جاری بیشترین تعداد شکایات دریافتی از بازار به ترتیب به گرانفروشی، کم فروشی و تقلب تعلق داشته است. - به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سید مجتبی سجادی جزی با بیان اینکه در هفت ماه سال جاری بیشترین تعداد شکایات دریافتی به ترتیب به گرانفروشی ، کم فروشی و تقلب تعلق داشته است، اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان مهرماه امسال 121 هزار و 870 فقره گزارش و شکایت مردمی در خصوص کالا و خدمات از طریق ستاد خبری مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها دریافت شده است. مدیرکل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تصریح کرد: از مجموع شکایات رسیدگی شده 4 هزار و 753 فقره منجر به تنظیم برگ گزارش بازرسی و 6 هزار و 331 فقره منجر به عدم احراز تخلف و 4 هزار و 463 فقره به علت انجام کار کارشناسی در حال پیگیری است. سجادی با اعلام اینکه از این تعداد شکایات 13 هزار و 534 فقره مربوط به کالا است، گفت: 2 هزار و 13 فقره مربوط به خدمات بوده است. وی اضافه کرد: در همین مدت، بیشترین شکایت دریافت شده در بخش کالا مربوط به انواع نان، سبزیجات و گوشت مرغ و در بخش خدمات مربوط به نرخ تعمیر خودروهای سبک و رستوران های غذاخوری است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |