مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 09:052021-11-24سياسي

همه باید در مقابل جنگ ترکیبی دشمنان با بصیرت بایستیم


وظیفه تمام مردم و بخصوص بسیجیان است که در مقابل جنگ ترکیبی دشمنان با بصیرت بایستند و جدیدترین روشهای آنها را برای مقابله با انقلاب اسلامی بشناسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، حجت الاسلام محمد شاکری پیش از ظهر چهارشنبه در همایش شکوه مقاومت بسیجیان شهرستان فردوس افزود: امروز دشمن جنگ روانی و اقتصادی را بصورت ترکیبی علیه ملت ایران شروع کرده که به فضل الهی و حضور بسیجیان و آهاد ملت در صحنه باز هم شکست خواهد خورد.

وی تفکر بسیجی را دروازه ای دانست که سرگونی رژیم طاغوت، پیروزی در 8 سال دفاع مقدس، شناخت آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و ایستادگی در مقابل دشمنان در عرصه های مختلف نظامی، اقتصادی و جنگ های نیابتی تنها نمونه ای از دستاوردهای این تفکر ناب است.

شاکری تاکید کرد: آنچه باعث شوکت و عزت این کشور شده و خواهد شد تداوم روحیه بسیجی و بصیرتی است که هم دشمن و هم راه و رسم دشمنی او را بشناسیم و با سلاح بصیرت درمقابل آنها بایستیم.

امام جمعه فردوس خاطرنشان کرد: امروز دشمنان می خواهند به جامعه چنین القاء کنند که تمام مشکلات اقتصادی ریشه در قطع ارتباط با آمریکا و اروپا دارد و راه حل آن در گرو وابستگی به غرب و مذاکره منفعلانه است.

وی عنوان کرد: وظیفه مهم بسیجیان به فرموده مقام معظم رهبری مسئله تبیین است تا اجانب نظام و انقلاب ما را دچار تحریف ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه باید در مقابل جنگ ترکیبی دشمنان با بصیرت بایستیم

همه باید در مقابل جنگ ترکیبی دشمنان با بصیرت بایستیم