مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 09:052021-11-24ورزشي

جوانگرایی جزو لاینفک سیاست دولت سیزدهم است/ تأکید بر شفافیت و عدالت محوری


معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: جوانگرایی جزء لاینفکی از برنامه ها و سیاست های دولت سیزدهم است همانطور که شفافیت و عدالت محوری به عنوان محورهای این دولت به منصه ظهور خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهدی باب الحوائجی پیش از ظهر امروز در جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور همدان با بیان اینکه نمایندگان مجلس، وزیران و مسؤولان امروز، روزگاری در کلاس های دانشگاه حاضر و روی صندلی های شما دانشجویان می نشستند، اظهار کرد: شاید در 20 سال پیش اگر به میزهای دانشجویان آن روز نگاه می شد، فردی گمان نمی کرد، مسؤولان از همین میزها برمی خیزند، از همین رو بود که امام راحل عظیم الشأن فرمودند دانشجویان خودتان را آماده کنید که روزی به شما رجوع می شود.

وی با تأکید بر اینکه در میان چهره های دانشجویان امروزی و حاضر در این آیین فرماندار، استاندار، نماینده مجلس و وزیر می توان دید افزود: ولی دانشجویان امروز و مسؤولان بالقوه فردا باید خودشان را آماده کنند تا جامع آنها را فرابخواند، به فرموده امام حسین(ع) وای به حال جامعه ای که فرزندان آنها خودشان را آماده نکرده باشند و جامعه به آنها رجوع کند.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با تأکید بر اینکه دانشجویان سخن مقام معظم رهبری را از روز نخست ورود به دانشگاه سرلوحه کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانگرایی جزو لاینفک سیاست دولت سیزدهم است/ تأکید بر شفافیت و عدالت محوری

جوانگرایی جزو لاینفک سیاست دولت سیزدهم است/ تأکید بر شفافیت و عدالت محوری