مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 09:152021-11-24بين الملل

رهبر سابق گروه حامی استقلال هنگ کنگ به 43 ماه حبس محکوم شد


رهبر سابق گروه حامی استقلال هنگ کنگ، در مجموع به 43 ماه حبس به اتهام تلاش برای جدا کردن این دولت شهر از چین و پولشویی محکوم شده است.

- رهبر سابق گروه حامی استقلال هنگ کنگ، در مجموع به 43 ماه حبس به اتهام تلاش برای جدا کردن این دولت شهر از چین و پولشویی محکوم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، تونی چونگ 20 ساله بر اساس قانون جدید امنیت ملی به جدایی طلبی و پولشویی متهم شده و درخواست وثیقه هم برایش رد شده است.

رسانه های محلی در 20 اکتبر سال جاری میلادی و همزمان با متهم شدن این جوان گزارش کردند که دو تن دیگر نیز در یک کافی شاپ در نزدیکی کنسولگری آمریکا در هنگ گنگ دستگیر شدند و گمان می رود که قصد داشتند تا برای ارائه درخواست های پناهندگی اقدام کنند.

این جوان 20 ساله توافق کرد تا جرم خود شامل جدایی طلبی و یک فقره پولشویی را بپذیرد اما اتهام آشوب و یک فقره دیگر اتهام پولشویی را نپذیرفت.

این توافق برای پذیرش جرم 25 درصد از حکم وی شامل 40 ماه برای اتهام جدایی طلبی و 18 ماه برای پولشویی را کاهش می دهد و تنها سه ماه برای پولشویی برای وی در نظر گرفته شد که در نهایت این جوان 20 ساله باید 43 ماه در حبس بماند.

قاضی استنلی چان گفت: این جوان به صورت فعالانه اقداماتی را برای جدایی هنگ کنگ از چین برنامه ریزی، سازماندهی و اجرا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر سابق گروه حامی استقلال هنگ کنگ به 43 ماه حبس محکوم شد

رهبر سابق گروه حامی استقلال هنگ کنگ به 43 ماه حبس محکوم شد