مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 09:352021-11-24سياسي

تامین آب شرب مردم چهارمحال و بختیاری در اولویت است


رییس کمیته صیانت از آب چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کوتاهی برخی مسئولان سبب تشنه ماندن روستاهای استان شده است، گفت: مردم این استان خواستار اجرای عدالت هستند و طبق قانون و شرع و عقل، - نخست باید آب شرب مردم استان تامین شود.

فریدون استکی سوم آذرماه در جمع تجمع کنندگان چهارمحال و بختیاری که خواستار اجرای عدالت در موضوع آب و جلوگیری از پروژه های انتقال آب از استان هستند، اظهار کرد: مدت 20 سال است که استان در رابطه با مشکلات آب در حال تنش بوده و تقریبا تمامی مسائل مربوط به این حوزه به صورت خودجوش توسط مردم و شوراهای اسلامی شهر و روستا در حال حل و فصل است.

رییس کمیته صیانت از آب چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردم چهارمحال و بختیاری آب شرب ندارند، یادآور شد: بیش از 200 روستای استان با تانکر آبرسانی می شوند و خیلی از شهرها و روستاها دارای آب آلوده هستند.

استکی اضافه کرد: مسئولان چهارمحال و بختیاری در قبال آب این استان وظیفه دارند، این استان سرچشمه زاینده رود است، اما دشت های استان، ممنوعه و ممنوعه بحرانی هستند و دشت خانمیرزا به بدترین وضعیت خود رسیده است، بنابراین وزارت نیرو موظف بوده که دشت های استان را زنده نگه دارد، زیرا مردم درآمد و شغل می خواهند و کشاورزی و دامداری یکی از مهم ترین راه های درآمدی مردم این استان محسوب می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شرب مردم چهارمحال و بختیاری در اولویت است

تامین آب شرب مردم چهارمحال و بختیاری در اولویت است