مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 09:402021-11-24ورزشي

پنج فرنگی کار ایران راهی نیمه نهایی شدند


مسابقات پنج وزن دوم کشتی فرنگی نظامیان جهان (سیزم) از صبح امروز در تهران آغاز شده که پنج نماینده ایران راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

- مسابقات پنج وزن دوم کشتی فرنگی نظامیان جهان (سیزم) از صبح امروز در تهران آغاز شده که پنج نماینده ایران راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن دوم سی و پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی نظامیان جهان (سیزم) از صبح امروز (چهارشنبه) در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران و با حضور 12 تیم در حال برگزاری است.

در وزن 60 کیلوگرم پویا ناصرپور در دور نخست با نتیجه 6 بر صفر نورایر هاخویان از ارمنستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله به مصاف سرگیی املین قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از روسیه می رود.

در وزن 67 کیلوگرم که 7 نفر حضور دارند، مسابقات در دو گروه 4 و 3 نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود و حسین اسدی در گروه B با نتیجه 9 بر صفر احمد النکدالی از سوریه را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل الکسی کیانکین کشتی گیر مطرح روسیه با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن 77 کیلوگرم محمدرضا مختاری پس از استراحت در دور با نتیجه 8 بر صفر واروژان گریگوریان از ارمنستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج فرنگی کار ایران راهی نیمه نهایی شدند

پنج فرنگی کار ایران راهی نیمه نهایی شدند