مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 09:402021-11-24سياسي

سپاه در استمرار نهضت کمک مومنانه و همدلی با مردم پیشگام است


سپاه در استمرار نهضت کمک مومنانه و همدلی با مردم پیشگام است -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رییس کل دادگستری استان مرکزی در آیین آزادی 18 نفر از محکومین مالی با جرائم غیرعمد و توزیع بسته های معیشتی به مناسبت هفته انجام شده، گفت: یکی از جلوه های روحیه بسیجی به نمایش گذاشته شده چراکه خدمت صادقانه به مردم از مصادیق فرهنگ و تفکر بسیجی است و آزادی زندانیان مالی که جرم و خطایی مرتکب نشدند یکی ازمصادیق خدمت است.

وی تاکید کرد: بسیج در طول انقلاب اسلامی نشان داده همواره در کنار مردم است و نسبت به حوادث و سرنوشت مردم بی تفاوت نیست و در میدان های مختلف پشتیبان و همراه مردم بوده است.

رییس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه ستاد دیه استان مرکزی با فرهنگ بسیجی و هم افزایی و تلاش همه جانبه تمامی توان خود را برای آزادی زندانیان مالی غیرعمد با کارگیری کرده،گفت: در سالجاری 200 نفر از زندانیان با جرائم مالی غیرعمد آزاد شدند.

وی خاطر نشان کرد: نیازمند طنین انداز شدن فرهنگ و تفکر بسیجی هستیم و فرهنگ کمک مومنانه و همدلی که به همت بسیج در جامعه راه اندازی شد آثار و برکات زیادی داشته که باید استمرار پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه در استمرار نهضت کمک مومنانه و همدلی با مردم پیشگام است

سپاه در استمرار نهضت کمک مومنانه و همدلی با مردم پیشگام است