مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 09:552021-11-24فرهنگي

«سه گانه پاریسی» به ایرانشهر می رود/ خطر آماتوری شدن تئاتر ایران


ایوب آقاخانی از اجرای نمایش «سه گانه پاریسی» در تماشاخانه ایرانشهر خبر داد و از آماتوری شدن تئاتر ایران به واسطه کنار کشیدن هنرمندان حرفه ای از تئاتر ابراز نگرانی کرد.

- ایوب آقاخانی از اجرای نمایش سه گانه پاریسی در تماشاخانه ایرانشهر خبر داد و از آماتوری شدن تئاتر ایران به واسطه کنار کشیدن هنرمندان حرفه ای از تئاتر ابراز نگرانی کرد.

ایوب آقاخانی نویسنده و کارگردان تئاتر درباره تازه ترین فعالیتش به خبرنگار مهر گفت: قرار است بعد از 2 سال انتظار از 18 آذر ماه نمایش سه گانه پاریسی را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرم.

با توجه به اینکه فعالیت مجدد تماشاخانه ایرانشهر به صورت ناگهانی اعلام و به من هم اطلاع داده شد از آنجا که جزو متقاضیان سال 99 این سالن بودم، می توانم برای اجرای نمایشم در آذرماه اقدام کنم عملاً فرصت زیادی برای آماده سازی پروژه ای که برای آن به ایرانشهر درخواست داده بودم، نداشتم چون آن نمایش احتیاج به پیش تولید حداقل دو ماهه داشت از طرف دیگر هم چون میزان دلتنگی ام برای تئاتر زیاد بود پیشنهاد تماشاخانه را برای فرصتی که به من می داد، رد نکردم و قرار شد نمایش در دسترس تری را با 2 بازیگر اجرا کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سه گانه پاریسی» به ایرانشهر می رود/ خطر آماتوری شدن تئاتر ایران

«سه گانه پاریسی» به ایرانشهر می رود/ خطر آماتوری شدن تئاتر ایران