مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 10:002021-11-24حوادث

کامیون حامل بار خاک معدنی با 201 کیلوگرم شیشه در خراسان جنوبی توقیف شد


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 201 کیلو و 766 گرم ماده مخدر شیشه در بازرسی از یک کامیون حامل بار خاک معدنی درشهرستان نهبندان خبر داد و گفت: - ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 201 کیلو و 766 گرم ماده مخدر شیشه در بازرسی از یک کامیون حامل بار خاک معدنی درشهرستان"نهبندان" خبر داد و گفت: در این رابطه 2 متهم دستگیر شده است.

سردار ناصر فرشید اظهار کرد: مأموران ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان با دریافت اخباری مبنی بر حمل مواد مخدر در محورهای مواصلاتی این شهرستان، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون حامل بار خاک معدنی مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی بیان کرد: ماموران کامیون را که عازم شهرهای مرکزی کشور بود متوقف کردند و در بازرسی از آن 201 کیلو و 766 گرم شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و دو متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

فرشید بر مبارزه جدی و بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ تأکید کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد و یا خودروهای مشکوک بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامیون حامل بار خاک معدنی با 201 کیلوگرم شیشه در خراسان جنوبی توقیف شد

کامیون حامل بار خاک معدنی با 201 کیلوگرم شیشه در خراسان جنوبی توقیف شد