مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 10:002021-11-24اقتصادي

نقش آفرینی تفکر بسیجی در رونق تولید و انسجام مسیر توسعه


مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: نقش آفرینی تفکر بسیجی در رونق تولید و رفع موانع اقتصادی غیر قابل کتمان بوده و این نقش آفرینی در ارائه خدمات استاندارد نیز به خوبی ملموس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هاشم علایی اظهار کرد: از بدو تأسیس بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و با شروع جنگ تحمیلی و حضور بسیجیان در دفاع مقدس شاهد رشادت ها و فداکاری های فراوان بسیجیان بودایم که بعد از جنگ نیز با تفکر بسیجی و نظر به هم افزایی در زمان تحریم و فشار اقتصادی گام های مؤثری برای افزایش تولیدات داخلی و جهش تولید با رفع موانع تولید در استان برداشته ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر واحدهای تولیدی و تمام عوامل تولید اعم از منابع انسانی و مالی و سرمایه گذاری با برنامه ریزی جهادی سعی بر این دارند تا ضمن خنثی سازی اثرات تحریم زمینه های رشد و شکوفایی کشور را فراهم نمایند.

مدیرکل استاندارد استان گفت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از واردات بی رویه باید با خود اتکایی و افزایش توانمندی های واحدهای تولیدی داخلی و توسعه محصولات دانش بنیان، علاوه بر تأمین کالاها و خدمات با کیفیت در کشور، زمینه رشد و توسعه صادرات محصولات و خدمات به بازارهای جهانی را فراهم نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی تفکر بسیجی در رونق تولید و انسجام مسیر توسعه

نقش آفرینی تفکر بسیجی در رونق تولید و انسجام مسیر توسعه