مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 10:052021-11-24ورزشي

بزرگترین اعزام هیات پیوند اعضا خوزستان به مسابقات کشوری


رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان از اعزام تیم های دو و میدانی و دارت استان به مسابقات قهرمانی پیوند اعضا کشور خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان از اعزام تیم های دو و میدانی و دارت استان به مسابقات قهرمانی پیوند اعضا کشور خبر داد.

جمال فتاحی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: مسابقات قهرمانی کشور دو و میدانی و دارت پیوند اعضا کشور بعد از 2 سال به میزبانی شهرهای شیراز و تهران از نهم آذرماه به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: سیدعلی موسوی، امیر فلسفی، امیر معماری، مرتضی زارع قلعه، سلمان نریمیسا، روح الله تکلیف، عبدالرحمن جمشیدی، امین داوودی، مسعود خلیلی، فاضل شجاعت و عزت الله محمدپور و خانم ها سیما سلجوقی و زیبا رفیعی تبار به عنوان ورزشکار رشاه دو و میدانی و ستار جایروند به عنوان سرمربی و فرهود شهنی منصور به عنوان سرپرست به مسابقات دو و میدانی شیراز اعزام می شوند.

همچنین برای اولین بار محمدعلی جهانگیری ورزشکار پیوند اعضا استان به مسابقات قهرمانی دارت کشور اعزام می شود.

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان گفت: با توجه به این که این تیم بزرگترین اعزام هیات در چند سال اخیر است، هزینه های اعزام سنگین است اما طبق رسالت و قولی که داده ایم با امکانات کامل این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین اعزام هیات پیوند اعضا خوزستان به مسابقات کشوری

بزرگترین اعزام هیات پیوند اعضا خوزستان به مسابقات کشوری