مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 10:052021-11-24اقتصادي

سهم البرز در طرح ملی مسکن احداث 120 واحدمسکونی است


سهم البرز در چهار سال پیش رو احداث 120 واحد مسکونی است؛ بر این اساس این استان باید سالی 30 هزار مسکن را در این طرح تامین کرده و تحویل دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه شورای مسکن استان که روز چهارشنبه در محل سالن شهدای دولت استانداری پس از ارائه طرح جامع مسکن ملی در استان که توسط مشاور صورت گرفت، گفت: در این طرح ها باید تمامی مدیران مربوطه اقناع شده و در اجرا، همراه شوند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد پیش بینی های لازم برای بارگذاری جمعیت در مناطق هدف صورت گیرد و از قبل، زیرساخت های مورد نیاز تامین شود.

 ساماندهی بافت های فرسوده و نیز این موضوع مطرح شد که شهرداران و تمامی دستگاه های مربوطه با همراهی ویژه، ظرف مدت یک ماه پروانه ها را صادر کنند و کار وارد مرحله اجرا شود.

وی با اشاره به وضعیت شهرستان اشتهارد، افزود: خوشبختانه با توجه به روند تولید و پویایی شهرک های صنعتی اشتهارد، این شهرستان اکنون نیازمند 5 هزار نیروی کار است ولی مانعی که در این راستا وجود دارد، تامین مسکن است.

استاندار البرز بیان کرد: ابتدا باید زیرساخت های لازم همچون آب شرب را برای شهرستانی مانند اشتهارد فراهم کنیم و سپس بخشی از طرح ملی مسکن را درآن اجرایی کنیم، ضرورت دارد گروه های فعال اجتماعی و معتمدان محلی در مناطق حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم البرز در طرح ملی مسکن احداث 120 واحدمسکونی است

سهم البرز در طرح ملی مسکن احداث 120 واحدمسکونی است