مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 10:152021-11-24اقتصادي

عملیات جا به جایی روستای کوه سفید داراب کلید خورد


با توجه به خشکسالی و فرونشست زمین در روستای کوه سفید طی چند سال اخیر 15 هکتار زمین در فاصله هفت کیلومتری داراب برای جابه جایی روستای کوه سفید بخش جنت این شهرستان تملک شده و نقشه تفکیکی نیز تهیه شده و عملیات اجرایی آن نیز آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، محمدرضا حسن زاده چهارشنبه در بازدید از روند اجرای عملیات یاد شده بیان کرد : عملیات اجرای  دکوپاژ و بسترسازی را امور اجرایی ماشین آلات بنیاد مسکن فارس آغاز کرده است و این مقدمه ای برای جابه جایی روستای کوه سفید است.

حسن زاده با بیان اینکه نقشه برداری و میخ کوبی پهنه جدید شهرک کوه سفید از توابع بخش جنت شهرستان داراب برای جابه جایی روستای کوه سفید انجام شده است  بر لزوم شتاب بخشی برای جابه جایی روستای کوه سفید تاکید کرد و ابراز داشت : برداشت بی رویه از سفره های آب زیرزمینی و تداوم خشکسالی در این منطقه زندگی مردم را  با چالش فرونشست زمین مواجه کرده و جابه جایی روستا را انکارناپذیر و حتمی کرده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داراب اضافه کرد:در اغلب مناطق روستای کوه سفید شاهد ترک خوردگی واحدهای مسکونی و پدیده فرو نشست هستیم  در نشست های مقدماتی برای ساماندهی این موضوع تصمیم قطعی برای جابه جایی روستای کوه سفید گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات جا به جایی روستای کوه سفید داراب کلید خورد

عملیات جا به جایی روستای کوه سفید داراب کلید خورد