مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 10:152021-11-24سياسي

4 پروژه علوم شناختی رونمایی شد


4 پروژه حوزه علوم شناختی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که توسط یک شتابدهنده به نتیجه رسیدند، رونمایی شدند.

- ، ظهر امروز مراسم رونمایی از محصولات سیکل اول شتابدهی یک شتابدهنده شناختی مورد تایید ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

4 محصول شامل اپلیکیشن شناختی تقویت حافظه سالمندان ، اپلیکیشن جامع شناختی اتیسم ، بازی موبایلی و پلتفرم جامع شناختی می شود.

همچنین در این مراسم اختتامیه دوره پیش شتابدهی چالش توسعه فناوری، محصولات و خدمات شناختی ویژه کودکان با اختلالات عصب رشدی که توسط یک شتاب دهنده شناختی و با حمایت ستاد توسعه ی علوم و فناوری های شناختی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شهریورماه 1400 آغاز شده بود، برگزار شد.

در این مراسم داورانی نیز از دانشگاه علوم پزشکی ایران، پژوهشکده علوم شناختی و مغز دانشگاه شهید بهشتی، صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق مالی توسعه تکنولوژی ایران و سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور حضور داشتند.

در جریان این رویداد 16 تیم در زمینه تولید، توسعه و بومی سازی بازی های دیجیتال، مداد – کاغذی و فیزیکی، اپلیکیشن و سایت های e – learning و m – learning؛ فناوری و ابزارها و بسته های ارتقا و توانبخشی شناختی به مرحله پیش شتابدهی راه یافتند که خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 پروژه علوم شناختی رونمایی شد

4 پروژه علوم شناختی رونمایی شد