مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 10:252021-11-24سياسي

بایرامی: نگاه نویسنده از بالا به پایین و از کل به جز نیست


محمدرضا بایرامی در حاشیه سومین نمایشگاه بین المللی کتاب سلیمانیه در دیدار با رییس دانشگاه حلبچه و دانشجویان زبان فارسی این دانشگاه گفت: نگاه نویسنده از بالا به پایین و از کل به جز نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست صمیمانه دانشجویان زبان فارسی دانشگاه حلبچه با محمدرضا بایرامی نویسنده با حضور مهاباد کامیل، رییس دانشگاه حلبچه، داود حسن پور وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه و حسین علی سبزه نماینده خانه کتاب و ادبیات ایران در سومین نمایشگاه بین المللی کتاب سلیمانیه) دیروز سه شنبه 2 آذر در محل کتابخانه دانشگاه حلبچه برگزار شد.

این نشست در حاشیه سومین نمایشگاه بین المللی کتاب سلیمانیه با هماهنگی صورت گرفته از سوی وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه با رییس دانشگاه حلبچه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، محمدرضا بایرامی درباره تجربه ها و دنیای نویسندگی خود توضیح داد و گفت: همه آثار من به دو بخش عمده ادبیات روستایی و ادبیات جنگ تقسیم می شود که بخش ادبیات روستایی به نوعی زیرشاخه قصه های سبلان قرار می گیرد؛ کتاب های هفت روز آخر و لم یزرع نیز سرشاخه بخش ادبیات جنگ تلقی می شود.

وی افزود: نگاه نویسنده از بالا به پایین و از کل به جز نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایرامی: نگاه نویسنده از بالا به پایین و از کل به جز نیست

بایرامی: نگاه نویسنده از بالا به پایین و از کل به جز نیست