مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-24اجتماعي

استقبال از مشارکت مؤثر بخش خصوصی در حمل و نقل عمومی تهران


نخستین نشست هم اندیشی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با مدیران شرکت های خصوصی اتوبوسرانی با هدف بررسی چگونگی فعالیت و مشارکت مؤثرتر بخش خصوصی در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، سید مجتبی شفیعی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در نخستین نشست هم اندیشی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با مدیران شرکت های خصوصی اتوبوسرانی با هدف بررسی چگونگی فعالیت و مشارکت مؤثرتر بخش خصوصی در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت برگزار شد، اظهارداشت:  در صدد فراهم آوردن شرایط حضور پررنگ تر بخش خصوصی در خدمت رسانی به شهروندان هستیم.

وی 3 پیش‏ نیاز افزایش مشارکت شرکت های خصوصی اتوبوسرانی را فراهم شدن زیرساخت های مورد نظر، انجام هماهنگی های بین بخشی و حمایت از تأمین ناوگان مورد نیاز برشمرد و تأکید کرد: مدیریت شهری آمادگی دارد تا زمینه لازم را برای حضور اثرگذارتر بخش خصوصی در سیستم حمل و نقل عمومی مهیا کند.

معاون شهردار تهران با اعلام این که مشارکت بهتر و بیشتر بخش خصوصی در چرخه حمل و نقل عمومی، به اتخاذ و اِعمال مشوق هایی در جهت ترغیب و تشویق این بخش برای حضور حداکثری در ناوگان نیازمند است، افزود: به این منظور، علاوه بر اجرای مصوبه افزایش نرخ کرایه خطوط، ضریب ویژه یارانه ای را نیز برای خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از مشارکت مؤثر بخش خصوصی در حمل و نقل عمومی تهران

استقبال از مشارکت مؤثر بخش خصوصی در حمل و نقل عمومی تهران