مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 10:402021-11-24پزشكي

بالغ بر 76 درصد بالای 12 ساله های فارس واکسینه شده اند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون تاکنون، 88 و نیم درصد دُز اول و 76 درصد از جمعیت هدف زیرمجموعه دانشگاه دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون تاکنون، 88 و نیم درصد دُز اول و 76 درصد از جمعیت هدف زیرمجموعه دانشگاه دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

دکتر سید وحید حسینی چهارشنبه سوم آذر در چهارصد و پنجاه و یکمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تلاش تیم های واکسیناسیون فارس برای گسترش پوشش جمعیت واکسینه فارس، از افرادی که تا کنون واکسن دریافت نکرده اند خواست تا با تسریع در مراجعه به پایگاه های واکسیناسیون، در افزایش ایمنی عمومی جامعه سهیم شوند.

او با اعلام نتایج آخرین بررسی های آماری در خصوص تاثیر واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، پیامد مثبت توجه به این دو اصل مهم را حفاظت از سلامت خود و جامعه در برابر این بیماری دانست.

حسینی با بررسی آخرین وضعیت کرونا در استان، بیشترین آمار جانباختگان این بیماری طی روزهای اخیر را مبتلایان به بیماری های زمینه ای عنوان کرد و گفت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت در راستای حفظ سلامت مردم استان در برابر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالغ بر 76 درصد بالای 12 ساله های فارس واکسینه شده اند

بالغ بر 76 درصد بالای 12 ساله های فارس واکسینه شده اند