مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 10:402021-11-24اقتصادي

جزییات مشارکت مردم در سودآوری پروژه های فولاد


پذیره نویسی تجلی از روز گذشته، در قالب افزایش سرمایه از طریق فرابورس آغاز شده و قیمت اسمی هر سهم نیز 100 تومان در نظر گرفته شده است.

ارزش این پذیره نویسی 933 میلیارد تومان بوده که حداکثر سهام قابل خریداری برای سرمایه گذاران در نخستین روز از مهلت 15 روزه این پذیره نویسی، - پذیره نویسی "تجلی" از روز گذشته، در قالب افزایش سرمایه از طریق فرابورس آغاز شده و قیمت اسمی هر سهم نیز 100 تومان در نظر گرفته شده است.

ارزش این پذیره نویسی 933 میلیارد تومان بوده که حداکثر سهام قابل خریداری برای سرمایه گذاران در نخستین روز از مهلت 15 روزه این پذیره نویسی، 10 هزار سهم در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خادم الملّه - مدیر عامل تامین سرمایه امین - با اشاره به عرضه سهام نخستین شرکت سهامی عام پروژه محور کشور در دوم آذرماه، این رویداد را گامی بزرگ و ارزشمند در تاریخ بازار سرمایه کشور در جهت تامین مالی پروژه ها، افزایش اشتغال و مدیریت نقدینگی دانست و گفت: امیدوارم عرضه سهام شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در فرابورس ایران سرآغازی برای ورود شرکت های پروژه محور بزرگ و ملی به بازار سرمایه کشور و زمینه ساز مشارکت عموم مردم در اجرای این پروژه های کلان اقتصادی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مشارکت مردم در سودآوری پروژه های فولاد

جزییات مشارکت مردم در سودآوری پروژه های فولاد