مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 10:452021-11-24سياسي

همزمان با هفته بسیج فعالیت گروه نوجوانان محمد رسول الله (ص) رسماً آغاز شد


همزمان با ایام هفته بسیج فعالیت گروه مدیحه سرایی و هم خوانی قرآن نوجوانان محمد رسول الله (ص) آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس همزمان با ایام هفته بسیج فعالیت گروه مدیحه سرایی و هم خوانی قرآن نوجوانان محمد رسول الله (ص) آغاز شد.

این گروه متشکل از نوجوانان و جوانان قاری و حافظ قرآن و اعضای گروه های تواشیح است که به همت سازمان قرآن و عترت سپاه محمد رسول الله (ص) تشکیل و در مناسبت های مختلف به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

کمبود آثار فاخر تواشیح در حوزه نوجوانان رحیم قربانی رییس سازمان قرآن و عترت سپاه تهران و سرپرست گروه محمد رسول الله (ص) در گفت وگو با فارس درباره راه اندازی گروه نوجوانان گفت: این گروه به دلیل کمبود آثار فاخر جمعی در حوزه قرآن و عترت خصوصاً آثار بدون هفته بسیج فعالیت گروه نوجوانان رسماً آغاز شد.

وی ادامه داد: فعالیت در حوزه تواشیح نوجوانان از جمله برنامه های ما در سازمان قرآن و عترت بسیج بود که این موضوع همواره مورد تأکید فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) هم بود.

آغاز به کار آزمایشی گروه از محرم و شروع کار رسمی از هفته بسیج قربانی با اشاره به شروع کار آزمایشی گروه نوجوانان از ماه محرم گفت: فعالیت گروه نوجوانان چند ماه قبل و همزمان با ایام محرم به صورت آزمایشی آغاز شد و دواثر با موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با هفته بسیج فعالیت گروه نوجوانان محمد رسول الله (ص) رسماً آغاز شد

همزمان با هفته بسیج فعالیت گروه نوجوانان محمد رسول الله (ص) رسماً آغاز شد