مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 11:202021-11-24پزشكي

40 درصد مردم رفسنجان و انار دوز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند


رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: بیش از 70 درصد مردم رفسنجان و انار دوز اول و بیش از 40 درصد دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو طرح تحول سلامت و.

که بسیار سخت گذشت.

وی بیان کرد: تأسیس دانشکده بهداشت در سال 94 و استقلال دانشکده پیراپزشکی، افتتاح مرکزهای مهارت های بالینی و آزمون الکترونیکی و مرکز مطالعات کوهورت از جمله اقداماتی بود که انجام دادیم.

وی ادامه داد: مرکز کوهورت انجام مطالعات 23 هزار نفر را به مدت ده سال تحت پوشش خواهد داد که یکی از معتبرترین مراکز کوهورت کشور است.

اسماعیلی ندیمی با بیان اینکه رفسنجان اولین شهر عاری از هپاتیت در دو سال اخیر بوده است از اخذ بودجه برای مرکز رشد فناوری سلامت در سال 1400 خبر داد و افزود: چهار پروژه در بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان در حال احداث است تا مشکلات حاد در بخش درمان مرتفع شود که باید در دوره جدید مدیریت به طور جدی پیگیری شوند و در این مدت تعداد تخت های بیمارستان هم افزایش داشته است.

رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تصریح کرد: در این سال ها تعداد دانشجویان در رشته های دندانپزشکی و پزشکی افزایش چشمگیری داشته است و رشته های کارشناسی ارشد از 4 به 11 رشته افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد مردم رفسنجان و انار دوز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند

40 درصد مردم رفسنجان و انار دوز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند