مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 11:252021-11-24بين الملل

پسکوف: آمریکا درصدد خصوصی کردن دموکراسی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پسکوف روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت که تصمیم مقامات ایالات متحده برای دعوت نکردن برخی کشور ها از جمله روسیه و چین به اجلاس سران کشور ها برای دموکراسی، - دیمیتری پسکوف ، سخنگوی مطبوعاتی رییس جمهوری روسیه گفت که کرملین مخالف برگزاری نشست دموکراسی آمریکا بدون حضور همه کشور ها است و این اقدام را تلاشی از سوی واشنگتن برای اختصاصی کردن دموکراسی می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پسکوف روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت که تصمیم مقامات ایالات متحده برای دعوت نکردن برخی کشور ها از جمله روسیه و چین به اجلاس سران کشور ها برای دموکراسی، تلاشی برای کشیدن خط جدایی و خصوصی کردن دمکراسی است.

پسکوف اظهار داشت: ما نگرش منفی نسبت به این رویداد آتی داریم و متاسفانه، ایالات متحده ترجیح می دهد خطوط جداکننده جدیدی ایجاد کند؛ این به هیچ وجه با روحیه عمومی در جهان مرتبط نیست.

سخنگوی کرملین تصریح کرد: ایالات متحده در حال انجام چنین تلاش هایی است و آن ها سعی می کنند کلمه دموکراسی را خصوصی کنند در حالی که چنین چیزی کاملا نادرست است.

آمریکا میزبان اجلاس سران برای دموکراسی است که سران کشورها، فعالان حقوق بشر و تجار را از 9 تا 10 دسامبر (18 تا 19 آذرماه) از طریق ویدئو کنفرانس گرد هم می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسکوف: آمریکا درصدد خصوصی کردن دموکراسی است

پسکوف: آمریکا درصدد خصوصی کردن دموکراسی است