مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 11:252021-11-24اقتصادي

انتقاد از تداوم گرانی کالاهای اساسی


عضو کمیسیون انرژی مجلس، نبود تعادل میان بازار عرضه و تقاضا را دلیل نوسانات نفس گیر قیمت کالاهای اساسی دانست و گفت: افزایش قیمت مرغ به هر بهانه ای و با هر توجیهی اقدام مناسبی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، علیرضا ورناصری قندعلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از ادامه افزایش قیمت کالاهای اساسی به ویژه گوشت مرغ، گفت: تا زمانی که بازار عرضه و تقاضا ساماندهی نشود شاهد نوسانات نفس گیر قیمت کالاهای اساسی خواهیم بود این در حالی است که در تولید بسیاری از این کالاهای اساسی به ویژه دامی و کشاورزی به خودکفایی رسیده ایم اما نبود تعادل میان بازار عرضه و تقاضا و عدم قطع دست دلالان و سودجویان سبب افزایش هر روزه قیمت این کالاها شده است.

نماینده مردم مسجدسلیمان و لالی و هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگرچه ساماندهی بازار کالاهای اساسی ارتباط مستقیمی با بازارهای دیگر نیز دارد اما انتظار است آقای ساداتی نژاد به عنوان وزیر جدید وزارتخانه جهاد کشاورزی مسئله عرضه و تقاضا را در بازار کالاهای اساسی سر و سامان داده و مشکل را به صورت ریشه ای حل کند.

وی با اشاره به اینکه مردم دیگر تحمل افزایش قیمت ها را ندارند، ادامه داد: افزایش قیمت گوشت مرغ به هر بهانه ای و با هر توجیهی ازجمله حمایت از تولید و یا نزدیک شدن به قیمت وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از تداوم گرانی کالاهای اساسی

انتقاد از تداوم گرانی کالاهای اساسی