مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 11:252021-11-24سياسي

رسیدگی به مشکلات 110 نفر از مراجعان در دیدار مردمی دادستان تهران


دادستان عمومی و انقلاب تهران در دیدار مردمی به درخواست های 110 نفر از مراجعه کنندگان رسیدگی و دستور رفع خواسته های آنها را صادر کرد.

- ، علی القاصی دادستان تهران امروز در ملاقات مردمی چهره به چهره با مردم، پرونده قضایی و مشکلات حقوقی 110 نفر از مراجعان بررسی و در چارچوب مقررات و پیگیری حقوق آنها دستوراتی را صادر کرد.

تسریع در رسیدگی های قضایی، رفع مشکلات اجرای احکام، احقاق حق و پیگیری درخواست های زندانیان در زمینه اعطای مرخصی، مرخصی منجر به آزادی و استفاده از نهادهای ارفاقی شامل نگهداری تحت سامانه های الکترونیک، آزادی مشروط و معرفی به کمیسیون عفو و تخفیف مجازات از مهمترین خواسته های متقاضیان ملاقات مردمی دادستانی تهران در ملاقات مردمی امروز بود.

یکی از موضوعات اصلی در سند تحول قوه قضاییه دیدار چهره به چهره و پاسخگویی به مردم است که بر این اساس دادستان تهران همواره در بین معاونان خود بر روی این موضوع تاکید داشته و خواستار پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم با سعه صدر بوده است.

در راستای سیاست های کلان قوه قضاییه، سند تحول قضایی و برنامه عملیاتی دادسرا و به منظور تکریم ارباب رجوع، تسریع در رسیدگی های قضایی و نظارت بر عملکرد دادسراها، ملاقات مردمی مسئولان دادستانی تهران هر هفته روزهای چهارشنبه با حضور دادستان تهران یا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مشکلات 110 نفر از مراجعان در دیدار مردمی دادستان تهران

رسیدگی به مشکلات 110 نفر از مراجعان در دیدار مردمی دادستان تهران