مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 11:452021-11-24اقتصادي

رکورد تولید مجتمع صنعتی اسفراین شکست


مجتمع صنعتی اسفراین توانست رکورد تولید خود در تاریخ تاسیس این مجموعه را برای دومین بار طی سال جاری بشکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ مجتمع صنعتی اسفراین توانست رکورد تولید و محصول نهایی خود طی آبان ماه امسال را با رسیدن به 14 هزار و 14 تن را بشکند.

جشن شکرگذاری این رکورد تولید، ظهر امروز چهارشنبه سوم آذر ماه با حضور صالحی نیا معاون وزیر صمت و رییس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، نوری امیری معاون نوسازی سازمان گسترش و جمعی دیگر از مسئولان ملی و استانی در مجتمع صنعتی اسفراین برگزار شد.

مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین در این آیین اظهار کرد: در بدو ورود به مجتمع برنامه ریزی کردیم که هر 6 ماه یک پروژه شاخص و هر ماه 10 پروژه اساسی، فنی و یک اقدام خیرخواهانه در راستای مسئولیت اجتماعی انجام دهیم که به لطف خداوند و تلاش همکارانم، همه آن ها محقق شده است.

علی ملک ادامه داد: طی آبان ماه امسال علاوه بر 10 پروژه توسعه ای، خدماتی و رفاهی که پنجم آبان افتتاح شد، رکورد تولید هم در تولید محصول نهایی با 17 درصد افزایش تولید نسبت به اردیبهشت ماه امسال که 12 هزار و 12 تن محصول بود، بار دیگر شکسته شد و به 14 هزار و 14 تن رسید.

وی تاکید کرد: علاوه بر این، افزایش 10 درصدی تولید ذوب، افزایش تعداد ذوب متوالی، افزایش آمار در CCM، کاهش خام فروشی، رشد 151 درصدی در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد تولید مجتمع صنعتی اسفراین شکست

رکورد تولید مجتمع صنعتی اسفراین شکست