مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 11:452021-11-24سياسي

آغاز دهمین دوره طرح ملی دادرس ویژه دانش آموزان


دهمین دوره طرح ملی دادرس با حضور رییس سازمان جوانان هلال احمر، معاون آموزش و پرورش و مدیران عامل استان ها به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

- ، محمد گل فشان رییس سازمان جوانان هلال احمر در افتتاحیه دهمین دوره طرح دادرس گفت: المپیاد آماده با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود تا شور و نشاط به جوانان باز گردد.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه 8 آذر مانور سراسری در مدارس برگزار می شود، افزود: طرح دادرس باید به صورت عملیاتی در زمینه مقابله با حوادث به یک فرهنگ تبدیل شود و گسترش یابد.

وی با اشاره به اینکه دهمین دوره طرح دادرس به یاد شهید فداکار علی لندی و محمد رضا محمودیان که با اهدای اعضایش جان چندین نفر را نجات داد، نامگذاری شده است، افزود: برای توسعه طرح دادرس باید از زبان هنر استفاده کرد و با تولید و پخش فیلم های آموزشی در رسانه ها و فضای مجازی از آثار بلایای طبیعی بکاهیم.

گل فشان با اشاره به اینکه امسال دانش آموزان برای حضور در طرح دادرس باید در سامانه ثبت نام کنند، افزود: امیدواریم المپیاد آماده به صورت حضوری برگزار شود.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه آموزش های طرح ملی دادرس، امسال با توجه به اهمیت آموزش های خود امدادی برای دانش آموزان برگزار می شود، افزود: طرح ملی دادرس گام مهمی در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دهمین دوره طرح ملی دادرس ویژه دانش آموزان

آغاز دهمین دوره طرح ملی دادرس ویژه دانش آموزان