مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 12:002021-11-24سياسي

دانشگاه در عمل باید مأموریت های خود را به انجام برساند


مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی ترشیز گفت: دانشگاه در عمل باید با جامعه، صنعت و سایر حوزه ها با توجه به مخاطبان اثرگذار خود تعامل داشته باشد و مأموریت هایش را در جامعه به انجام برساند.

- دکتر مجید عاقل با گرامیداشت هفته کارآفرینی در جمع تعدادی از کارآفرینان این شهرستان با تأکید بر نقش مهم دانشگاه در توسعه افزود: تلاش ما تغییر نگاه دانشگاه به کارآفرینی است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع کارآفرینی و تبدیل آن به یک امر مهم در ایجاد اشتغال زایی و ثروت آفرینی به شرایط سخت کارآفرینان در اقتصاد امروز کشور اشاره کرد و گفت: مرکز آموزش عالی کاشمر و در کنار آن مرکز نوآوری و شتابدهی ترشیز با ارتباط مستمر و مؤثر با صنایع مختلف برای رفع نیازهای بازار کار علاوه بر برگزاری کارگاه های آموزشی و استارتاپ ‎ها تلاش دارد در راستای مهارت آفرینی نقش داشته باشد.

وی بر لزوم وجود یک برنامه راهبردی در مسیر توسعه منطقه تأکید کرد و افزود: برای شکل گیری اکوسیستم کارآفرینی پیوند فضای دانشگاه با کارآفرینان در عرصه اجتماعی باید صورت بگیرد.

عاقل اظهار کرد: امروز توجه به کارآفرینی به عنوان یک راهبرد کلان مدنظر است و راه برون رفت از بحران های اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی توجه به کارآفرینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه در عمل باید مأموریت های خود را به انجام برساند

دانشگاه در عمل باید مأموریت های خود را به انجام برساند