مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 12:252021-11-24سياسي

قاضی شهریاری خطاب به خانواده غزاله شکور: تصمیم گیرنده شما هستید


قوه قضاییه گزارشی از آخرین ساعات قبل از اجرای حکم آرمان عبدالعالی منتشر کرد.

- گزارش قوه قضاییه از آخرین ساعات قبل از اجرای حکم آرمان عبدالعالی قاضی شهریاری خطاب به خانواده غزاله شکور: تصمیم گیرنده شما هستید قوه قضاییه گزارشی از آخرین ساعات قبل از اجرای حکم آرمان عبدالعالی منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حکم قصاص آرمان عبدالعالی، سحرگاه امروز در حالی به اجرا در آمد که تا آخرین دقایق همچنان امید به گرفتن بخشش از خانواده غزاله شکور وجود داشت.

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی، حتی در آخرین ساعات نیز تلاش بسیاری برای اخذ رضایت اولیای دم انجام داد تا جایی که با وجود برگزاری بیش از 20 جلسه صلح وسازش طی سال های گذشته، بازهم به همراه کمیته صلح نشستی با حضور خانواده های غزاله شکور و آرمان عبدالعالی برگزار کرد.

شهریاری در نشست مذکور بر این نکته تاکید کرد که در این سال ها، خانواده ها و تعداد زیادی از چهره های فرهنگی و اجتماعی، به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای گذشت خانواده شکور از حق قانونی خود، وساطت کردند و قوه قضاییه هم در این خصوص تلاش های وافری داشته است.

وی با اشاره به بررسی تقاضاهای مطرح شده برای رفع برخی شبهات پیرامون پرونده آرمان، گفت: در پرونده های قتل باید تقاضاها بررسی شده تا اگر شبهه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی شهریاری خطاب به خانواده غزاله شکور: تصمیم گیرنده شما هستید

قاضی شهریاری خطاب به خانواده غزاله شکور: تصمیم گیرنده شما هستید