مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 12:352021-11-24اقتصادي

کمک 199 میلیارد تومانی سپاه و بسیج به محرومیت زدایی در کردستان


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در راستای نهضت کمک مومنانه، از زمان شیوع کرونا تاکنون بیش از 199 میلیارد و 594 میلیون تومان کمک های مختلف از طریق سپاه و بسیج در سطح استان انجام شده است.

- ایسنا/کردستان فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در راستای نهضت کمک مومنانه، از زمان شیوع کرونا تاکنون بیش از 199 میلیارد و 594 میلیون تومان کمک های مختلف از طریق سپاه و بسیج در سطح استان انجام شده است.

سردار سیدصادق حسینی امروز (3آذر) در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان سنندج، اظهار کرد: یاد و خاطره شهدا برای همیشه تاریخ در ذهن و قلب ملت ایران باقی می ماند.

وی تصریح کرد: بعد از گذشت دو سال این نخستین گردهمایی باشکوهی است که در این سطح برگزار می ششود و امیدواریم هر چه زودتر این ویروس منحوس از جامعه رخت بربندد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با یادآوری جملاتی از امام راحل و رهبری در خصوص جایگاه و اهمیت بسیج، عنوان کرد: امام راحل فرموند بسیج مدرسه عشق، مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن پیام شهادت و رشادت سرداده اند .

به گفته وی بسیج ایجادکننده امنیت پایدار و خار چشم دشمنان و افتخار کشور و انقلاب است، بسیج ارتش اعتقادی، مردمی کم هزینه و پرفایده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 199 میلیارد تومانی سپاه و بسیج به محرومیت زدایی در کردستان

کمک 199 میلیارد تومانی سپاه و بسیج به محرومیت زدایی در کردستان