مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 12:352021-11-24سياسي

ایجاد کانون ارزیابی بازیهای رایانه ای زیر نظر ستاد علوم شناختی


دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی گفت:کانونی باهمکاری کانون پرورش فکری کودکان و بنیاد بازیهای رایانه ای تشکیل می شود که به عنوان مرجع ارزیابی کننده بازی های رایانه ای درکشور خواهدبود.

- ، مجید نیلی دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی امروز در مراسم رونمایی و داوری چهار پروژه علوم شناختی که در محل معاونت علمی برگزار شد گفت:در ابتدای تشکیل ستاد علوم شناختی زیرساخت های لازم برای توسعه این دانش و نیروهای انسانی کافی و متخصص در حوزه علوم شناختی نبود و وضعیت خوبی نداشتیم.

وی افزود: از همان ابتدا، اولویت ستاد علوم شناختی ایجاد زیرساختهای لازم و توسعه نیروی انسانی بود تا عمق فعالیت های این حوزه وسیع به وجود بیاید؛ تا این عمق به وجود نیاید بنیه قوی در علوم شناختی نخواهیم داشت.

نیلی تصریح کرد: اکنون خوشبختانه اتفاقات خوبی در زمینه علوم شناختی به وجود آمده و وقت آن است که محققان این حوزه به توسعه علوم شناختی بپردازند.

به گفته دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی، اکنون در مرحله ای هستیم که 6 ماه غفلت از حوزه علوم شناختی باعث می شود که خیلی عقب بیافتیم و این مانع از استفاده مردم از محصولات حوزه علوم شناختی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کانون ارزیابی بازیهای رایانه ای زیر نظر ستاد علوم شناختی

ایجاد کانون ارزیابی بازیهای رایانه ای زیر نظر ستاد علوم شناختی