مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 12:402021-11-24پزشكي

90 درصد جمعیت بالای 12 سال زنجان دُز اول واکسن را دریافت کردند


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: 90 درصد جمعیت بالای 12 سال استان زنجان دُز اول واکسن و 83 درصد واکسن نوبت دوم را دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست.

قزلباش تاکید کرد: در حال حاضر با توجه به مطالعات انجام شده در بخش سرپایی تعداد بیماران مبتلا به کرونا با کاهش سه برابری رو به رور هستیم.

وی با بیان اینکه تزریق واکسن موجب کاهش آمار و مرگ بیماران می شود، ابراز کرد: زنجان در زمینه تزریق واکسیناسیون جزو سه استان اول بوده و بیشترین تزریق را دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 90 درصد جمعیت بالای 12 سال استان زنجان دُز اول واکسن و 83 درصد واکسن نوبت دوم را دریافت کرده اند، افزود: در مجموع یک میلیون و 463 هزار دُز واکسن در استان زنجان تزریق شده است.

قزلباش با بیان اینکه مراکز تجمیعی واکسن همچنان آماده خدمات رسانی هستند، تصریح کرد: قبل از شیوع بیماری کرونا دو هزار تخت برای بیماران در زمینه های مختلف در استان زنجان وجود داشت.

وی با بیان اینکه 32 مرکز 16 ساعته در دوران کرونا فعال بود، گفت: یکی از کارهای اساسی در استان زنجان انجام تست های سرپایی و رهگیری و پیگیری بیماران بود که به ازای هر یک نفر 12 نفر رهگیری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد جمعیت بالای 12 سال زنجان دُز اول واکسن را دریافت کردند

90 درصد جمعیت بالای 12 سال زنجان دُز اول واکسن را دریافت کردند