مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 12:552021-11-24سياسي

راهکار عجیب رسانه دولت برای ممانعت از خروج نخبگان


جالب آنکه روزنامه «ایران» که رسانه رسمی دولت محسوب می شود، در یادداشتی که روز گذشته منتشر کرده پیشنهاد عجیب «اخذ مالیات از متقاضیان مهاجرت» را مطرح کرده است.

- جالب آنکه روزنامه ایران که رسانه رسمی دولت محسوب می شود، در یادداشتی که روز گذشته منتشر کرده پیشنهاد عجیب اخذ مالیات از متقاضیان مهاجرت را مطرح کرده است.

روزنامه شرق در گزارشی به بحث خروج نخبگان از کشور پرداخت و درآن به اظهارات برخی افراد و مقامات کشور به نحوه مواجهه با پدیده مهاجرت اشاره کرد که به نظر می رسد این روشها تا حدودی عجیب باشد .

جبار کوچکی نژاد، نماینده مجلس دیروز گفته است که استادان و هیئت علمی دانشگاه که از امکانات این کشور استفاده و نخبگان را تحریک به رفتن از ایران می کنند، بلاشک افراد خائنی هستند و باید با آنها برخورد لازم صورت گیرد.

احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده فریمان هم از مهاجرت حدود چهارهزار نفر پزشک و حدود 300 هزار نفر از جمعیت دانشگاهی که مدارک آنها فوق لیسانس و دکترا بوده، خبر داده و گفته وقتی جمعیت وسیع نخبگانی میل به مهاجرت پیدا کرده یا شرایط آن را پیدا کرده، نشان دهنده آن است که در کشور نیازمند مؤلفه های امیدآفرینی هستیم.

جالب آنکه روزنامه ایران که رسانه رسمی دولت محسوب می شود، در یادداشتی که روز گذشته منتشر کرده پیشنهاد عجیب اخذ مالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار عجیب رسانه دولت برای ممانعت از خروج نخبگان

راهکار عجیب رسانه دولت برای ممانعت از خروج نخبگان