مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 13:102021-11-24سياسي

در مکتب شهید سلیمانی نترسیدن حرف اول را می زند


فرماندار شهرستان کهگیلویه در اجتماع بزرگ بسیجیان در دهدشت خواستار ادامه راه شهید سلیمانی از سبزپوشان امنیت شد و گفت: در مکتب شهید سلیمانی نترسیدن حرف اول است.

- دارا کریمی نژاد در اجتماع بزرگ بسیجیان در دهدشت اظهار کرد: چهار دهه پیش انسان هایی بزرگ با فداکاری های خود در برابر کشورهای تا دندان مسلح استقامت کردند و برای ایران عزیز افتخار آفریدند.

وی با بیان اینکه بسیج مختص یک گروه خاص نبود گفت: بسیجیان با ایثار و گذشت انسانیت را معنا بخشیدند و شفافیت و اخلاقیات مهمترین خصیصه بسیجیان در جنگ بود.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با ابراز گله مندی از بنیاد شهید کشور گفت: بنیادی که باید متولی باشد برای رسیدگی به اندیشه های شهدا، اما این مجموعه بزرگ نتوانسته به اندیشه های شهدا توجه کند و این یک ضعف بزرگ است.

وی با بیان اینکه این بنیاد در 40 هلدینگ از جمله راه سازی، پتروشیمی و سدسازی فعالیت دارد بیان کرد: چرا یادگاران شهدا در راهروهای ادارات سرگردان باشند؟ کریمی نژاد افزود: انتظار می رود دولت جدید این بنیاد مرجعیت ساز را یک تکانی بدهد.

وی با بیان اینکه یادمان شهدای شهر سوق بخاطر نداشتن منابع راکد مانده است گفت: چگونه است که بنیاد عظیم کوثر در این خصوص کمکی نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مکتب شهید سلیمانی نترسیدن حرف اول را می زند

در مکتب شهید سلیمانی نترسیدن حرف اول را می زند