مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 13:502021-11-24ورزشي

اجلاسیه ی شهدای ورزشکار ایلام برگزار شد


اجلاسیه ی شهدای ورزشکار ذیل کنگره ی گرامیداشت 3000 شهید والا مقام استان ایلام برگزار شد.

- مظفر علیشایی ، مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، در این اجلاسیه اظهار کرد: در کل کشور 5000 شهید ورزشکار شناسایی شده و اخیرا اسامی شهدای ورزشکار استان شناسایی شده و یادواره هایی نیز برگزار شده و امسال نیز این مراسم در قالب کنگره 3000 شهید استان برگزار می شود.

وی گفت: رشد و اعتلای امروز جامعه مدیون خون شهیدانی است که امروز در قبال آنان وظیفه داریم و بایر یاد این عزیزان را گرامی داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تاکید کرد: ولایتمداری و پاسداری از ارزش های اسلامی و حفاظت از تمامیت ارضی را از جمله وصایای شهیدان والا مقام است و همه ما موظف هستیم به این وصایا متعهد باشیم.

علیشایی ضمن قدردانی از حضور هیئت های ورزشی در این اجلاسیه ، گفت: ورزشکاران امروز راه شهیدان دفاع مقدس را ادامه خواهند داد و در میادین ورزشی نام عزیز ایران را سربلند خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز پنج شنبه چهار آذرماه اجلاسیه عشایر ، شنبه شش آذرماه اجلاسیه دانشجویی واساتید ، یک شنبه هفتم آذرماه اجلاسیه زنان، دوشنبه هشتم آذرماه اجلاسیه دانش آموزی و فرهنگیان ، سه شنبه 9 آذرماه اجلاسیه طلاب و روحانیون، چهارشنبه 10 آذرماه اجلاسیه رزمندگان وایثارگران و پنج شنبه 11 آذرماه اجلاسیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاسیه ی شهدای ورزشکار ایلام برگزار شد

اجلاسیه ی شهدای ورزشکار ایلام برگزار شد