مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 14:352021-11-24سياسي

مشکل دشمن وجود فرهنگ بسیجی در کشور است


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با اشاره به اینکه دشمنی های پیچیده در دنیای امروز بر علیه انقلاب شکل گرفته است، گفت: بسیج یک فرهنگ است و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جنگ برای این روحیه و فرهنگ برخواسته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مجید دوهندو عصر امروز با حضور در پانزدهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به اینکه استان گیلان در تمامی ادوار از جمله دفاع مقدس نقش بسیار موثری داشتند، اظهار کرد: نثار شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی و مدافع حرم از شهر رشت و استان گیلان، نشانه ارادت قلبی مردمان این دیار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه است.

  وی با اشاره به چرایی تشکیل ستاد عالیات گفت: در سال 1382 سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پس از فروپاشی رژیم بعث صدام برای زیارت به عراق می رود و در آن جا مظلومیت امامان معصوم (ع) را مشاهده می کنند و پس از بازگشت از عراق ستاد بازسازی عتبات عالیات را تشکیل می شود.

  رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با اشاره به اینکه قصد داریم ستاد عتبات عالیات را به داخل منازل مردم ببریم، افزود: ستاد عتبات عالیات، مسؤول جمع آوری نذورات است و مردمان رشت و گیلان نیز عاشق اهل بیت (ع) هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل دشمن وجود فرهنگ بسیجی در کشور است

مشکل دشمن وجود فرهنگ بسیجی در کشور است