مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 15:202021-11-24اقتصادي

اعتبارات اربعین در ایلام به 500 میلیارد تومان افزایش یابد


معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت های مرز مهران، گفت: اعتبارات اربعین در ایلام به 500 میلیارد تومان در سال باید افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر مرز مهران و استقرار 20 پایگاه امدادی و 40 پایگاه درمانی، 2 بیمارستان صحرایی و یک اردوگاه صحرایی خبر داد و بیان کرد: در بحث تغدیه نیز اقداماتی نظیر جانمایی و برپایی بیش از 40 موکب و آشپزخانه در مهران با ظرفیت توزیع بیش از 40 هزار پرس غذا بین زوار و همچنین ارسال 5 هزار پرس به مواکب مستقر در پایانه زرباطیه انجام شد.

وی در ادامه به حمل ونقل زوار با تامین و دپو اتوبوس به اندازه کافی در پایانه شهید سلیمانی مرز مهران و تردد 5446 از 17 مهرماه تا 15 آبان اشاره کرد و افزود: در حوزه خدمات شهری و بهداشت محیطی با توجه به عدم حضور استان های معین در اربعین 1400 با انتخاب یکی از شهرداران استان به عنوان شهردار معین و بسیج نیروها و استفاده از ماشین آلات خدمات شهری استان به صورت شبانه روزی اقدامات لازم در خصوص زمینه نظافت و سایر امور خدمات شهری انجام گردید.

معاون امور عمرانی استاندار در خصوص برنامه های پیشنهادی اربعین 1401 با بیان اینکه از اربعین امسال تا 15 سال دیگر پیاده روی عظیم اربعین در فصل گرما واقع می شود، خواستار مساعدت ستاد اربعین کشور برای احداث حدود 30 هزار متر مربع سایه بان با سیستم مه پاش در پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات اربعین در ایلام به 500 میلیارد تومان افزایش یابد

اعتبارات اربعین در ایلام به 500 میلیارد تومان افزایش یابد