مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 15:402021-11-24ورزشي

سهم انزلی را از محل ارزش افزوده می خواهیم


نماینده مردم بندرانزلی در مجلس گفت: بخشی از ارزش افزوده که در شهرستان کارسازی می شود به نام استان سند می خورد و این اجحاف در حق انزلی است که باید پیگیری شود و ما سهم شهرستان را از محل ارزش افزوده می خواهیم.

- احمد دنیامالی امروز در جلسه معارفه مهدی خلیلی به عنوان شهردار بندرانزلی که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بندرانزلی برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت نظافت این شهر قابل دفاع نیست همچنین آسفالت کوچه پس کوچه ها مناسب نیستند و امیدواریم که شهردار جدید در این زمینه توجه ویژه ای داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت بلوار انزلی استفاده بیشتری داشته باشیم، تصریح کرد: می توانیم در بلوار باغ گیاه شناسی ایجاد کنیم که علاوه بر تنوع فضای طبیعی، بلوار یک میراث طبیعی در انزلی است و باید به وسیله آن مخاطبین زیادی را جذب کنیم.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگ و هنر همچنین ورزش همگانی اقدامات خوبی صورت گرفته ولی کافی نیست، گفت: هنوز خلاهای زیادی در این حوزه ها داریم.

اولین فیلم سینمای ایران توسط مرحوم مرادی در انزلی تولید شد و ما سابقه زیادی در سینما داریم در حالی که زیربناهای ضعیفی در این زمینه شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم انزلی را از محل ارزش افزوده می خواهیم

سهم انزلی را از محل ارزش افزوده می خواهیم