مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 16:152021-11-24سياسي

نمایش اقتدار و عظمت بسیجیان اردبیل در تجمع پرشور و حماسی


تجمع عظیم و حماسی اقتدار بسیج با حضور پرشور بسیجیان سلحشور شهرستان اردبیل در سالن 6 هزار نفری رضازاده برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزرای فارس از اردبیل، تجمع عظیم و حماسی اقتدار بسیج با حضور پرشور بسیجیان سلحشور شهرستان اردبیل در سالن 6 هزار نفری رضازاده برگزار شد.

در این تجمع عظیم که بسیجان از تمام رده های سنی با رعایت پروتکل های بهداشتی گردهم آمده بودند، اقتدار و عظمت بسیج به نمایش درآمده و بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوبیده شد.

  بسیجیان ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی، انزجار خود را نسبت به یا زهرا توسط بسیجیان از گوشه گوشه سالن 6 هزار نفری رضازاده به گوش می رسید و جو خاصی را به این مجموعه بخشیده بود.

بسیجی که در جنگ تحمیلی بیشترین تعداد شهدا را تقدیم انقلاب اسلامی کرد با بسیجی که اکنون در میدان عمل حضور دارد از نظر ریشه و هدف هیچ تفاوتی ندارد و همواره هدف سربلندی ایران اسلامی بوده و خواهد بود.

  بسیج نقش آفرین اصلی در تحقق گام دوم انقلاب است سردار حسین محبی، معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران در تجمع بزرگ بسیجیان اظهار کرد: با این که کشورمان با مشکلاتی روبه رو است، اما همه این مشکلات حل شدنی بوده و هیچ بن بستی برای حل وفصل مشکلات وجود ندارد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش اقتدار و عظمت بسیجیان اردبیل در تجمع پرشور و حماسی

نمایش اقتدار و عظمت بسیجیان اردبیل در تجمع پرشور و حماسی