مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 16:152021-11-24سياسي

2 انتصاب استاندار مازندران/ 3 مأموریت برای سرپرست معاون سیاسی


استاندار مازندران طی حکمی علی شیرازی را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران منصوب کرد؛ وی همچنین سرپرست روابط عمومی استانداری مازندران را نیز منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران طی حکمی علی شیرازی را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران منصوب کرد؛ وی همچنین سرپرست روابط عمومی استانداری مازندران را نیز منصوب کرد.

استاندار مازندران در جلسه تکریم و معارفه معاون سابق و سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، با تأکید بر اهمیت این معاونت، توجه ویژه به مشکلات اجتماعی مردم را از برنامه های مهم این معاونت برشمرد و افزود: نباید اجازه دهید که پدیده های اجتماعی و مشکلات به حق مردم نجیب مازندران تبدیل به مسأله امنیتی شود.

وی با تأکید بر توجه ویژه مقام معظم رهبری به مساله آسیب های اجتماعی، از سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی خواست تا اخذ تدابیر ویژه و فوری برای حل آسیب های اجتماعی استان از جمله اعتیاد، طلاق، فقر، حاشیه نشینی و بیکاری را در اولویت کاری خود قرار داده و از ظرفیت همه نخبگان، متخصصین و دلسوزان برای حل چالش های این حوزه استفاده نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 انتصاب استاندار مازندران/ 3 مأموریت برای سرپرست معاون سیاسی

2 انتصاب استاندار مازندران/ 3 مأموریت برای سرپرست معاون سیاسی