مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 16:252021-11-24بين الملل

محکومیت دخالت آمریکا در امور داخلی چین/ با آژانس اتمی به توافق رسیدیم


توافق اصولی برای حل مشکلات فنی با آژانس انرژی اتمی حاصل شده و پیگیر صدور بیانیه مشترک در اولین فرصت ممکن هستیم.

- ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با وانگ یی وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین در جریان چهارمین نشست رایزنی وزرای امور خارجه دو کشور گفتگو کرد.

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین، در مورد گسترش روابط دوجانبه، تحولات افغانستان و مذاکرات برجام برای لغو تحریم های غیر قانونی رژیم آمریکا علیه ملت ایران تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان با ابراز خرسندی از تحولات مثبت روابط دو کشور در چند ماه اخیر، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای اجرایی شدن توافقات اقتصادی دو کشور انجام شده و جزییات آن در اولین فرصت به طرف چینی ارائه خواهد شد.

امیرعبداللهیان دخالت رژیم آمریکا در امور داخلی چین به بهانه های مختلف و تلاش این کشورها برای سیاسی کردن ورزش از جمله منع دسترسی تیم های ورزشی ایرانی به منابع مالی و تهدید به عدم مشارکت در المپیک زمستانی پکن را محکوم کرد.

وزیر امور خارجه با تشریح رایزنی های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران با 1+4 و سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران، تاکید کرد: توافق اصولی برای حل مشکلات فنی با آژانس در این سفر حاصل شده و پیگیر صدور بیانیه مشترک در اولین فرصت ممکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت دخالت آمریکا در امور داخلی چین/ با آژانس اتمی به توافق رسیدیم

محکومیت دخالت آمریکا در امور داخلی چین/ با آژانس اتمی به توافق رسیدیم